nak seperti dulu.. =(

Wednesday 11 July 2012

assalamualaikum..


mOrning..pagi ni redup je kan..kalau kat ipoh, ni la keadaan pagi ni..
pagi ni rasa ok sikittttt je dari semalam..
cuba untuk buang perasaan sedih..nak buang jauh-jauh..tapi tak boleh..! setiap kali cuba, setiap kali tu juga airmata ni jatuh.. Ya Allah..dugaan apakah ini..?


Saya nak jadi seperti diri saya yang dulu..bila kat pejabat, sorang-sorang..sunyi..  :'(
saya xdapat elak dari nangis.. walaupun pada hakikat, saya cuba untuk kuat.. Ya Allah..berikanlah saya kekuatan..kesabaran diatas setiap ujian yang telah menimpa diri ini..


tersangat banyak masalah..sampaikan di pejabat pun, sy lebih selesa berdiam diri dan buat aje apa saja kerja yang mampu..buatlah lawak mana pun, setiap senyuman tu tntu akan terbalas dgn airmata..


Cepatlah semua ni berakhir.. saya nak kan dia disisi saya..  :'(  :'(  :'(






#doakan kebahagiaan tuk kami ye#.. 



Post a Comment