Maaf yang di pinta

Wednesday 16 January 2013

assalamualaikum..

selamat pagi semua.. kejap je dah masuk hari rabu.. eh, rabu sepatutnya silent je kan.. takpe la, nak coret juga sikit kat sini..

firstly nak ucap tima kasih sangat-sangat kat kawan-kawan yang tak putus-putus singgah sini.. tinggalkan jejak.. tapi saya sangat lewat membalas kembali kan.. harap-harap jangan lah ada yang berkecil hati..

sekarang ni boleh dikatakan dah masuk ke tahap yang sibuk.. buat akaun tak boleh main lewa je.. kalau silap, sendiri juga yang parah.. saya akan slow-slow menjejak balas ke blog awak semua.. cuma tak pasti bila.. adakah harini, esok, lusa atau hari seterusnya..

dan sekarang juga saya dah agak berkurang sikit join segmen/GA/contest kan.. sebab ianya memerlukan komitmen yang tinggi.. sebab kita kena membalas jejak kawan-kawan kembali.. dalam masa yang sama, saya pun ada segmen yang masih berjalan.. alhamdulillah, yang tu saya masih sempat lagi.. jangan risau ye.. hihihi..

sapa-sapa yang belum join, silalah join sama.. ^_^

diharapkan, kalau ada jejak yang saya belum balas, harap bersabar ye.. mana-mana yang dah follow saya, insyaAllah saya kan follow kembali..dengan syarat, tolong tinggalkan link blog anda.. saya dah letih kena dengan blogger yang private link blog dan sebagainya.. akhirnya saya tak dapat nak membalas kembali..

so, kerjasama dari awak semua adalah diharapkan.. eh, macam buat ayat dalam surat kan..hehehe




6 comments

  1. sama lh lebih kurang bz jgk ... AUDIT sdg mengejar daku .... huhuhu

    ReplyDelete
  2. yana aina :
    -kita audit dah colling2 kena stnby.. hehe

    ReplyDelete
  3. semua pkat ada audit la..eja je xde..hihi

    ReplyDelete
  4. cik zaniff :
    -pening eja hadap audit ni..hehehe.. seteres je..eja pasni cuti lama2 dah..hihihi

    ReplyDelete
  5. ratu hatiku :
    -mmng pelan2 kak..hik3.. ;)

    ReplyDelete