SEGMEN : SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN (EMPUNYA SEGMEN)

Saturday 19 January 2013

assalamualaikum..

ok la, hari ni nak publish la pula tarikh lahir empunya segmen ni.. walaupun dah banyak kali publish, mesti ada yang tak perasan kan.. sebab ada 3,4 orang tanya..hehe..


ewaaaah, banner pun nak ada juga kan..syok sendiri betul empunya segmen merangkap empunya blog ni.. :p

ok la, meh saya share ye.. tapi jangan pula lepas ni tetiba korang tukar tarikh lahir korang sama dengan saya pula..babap kang..ahaha.. :p

nama : nur syamimi

tarikh lahir : 16 april 1988

ok..dah tahu kan..hik-hik.. so, sapa-sapa yang lahir tahun 1989 dan ke atas boleh panggil saya kak mimie je.. kan lebih mesra gitu.. ;)

nanti saya share pula kenapa saya minta kawan-kawan letak nama sendiri tu ye.. ada cerita nya juga.. :)

7 comments

  1. mimie lahir bulan april ye...
    ok.noted! ^_^

    ReplyDelete
  2. Wah..baru tahu tarikh lahir kak mimie..hehe..:)

    ReplyDelete
  3. he he he...adikku... ^_^...

    cepatlah cerita kenapa suruh letak nama sendiri tu... :p

    ReplyDelete
  4. bw cni kak mimie, bru sedar akak rupanya.. sory membahasakan mimie pada akak..

    ReplyDelete
  5. waa., bulan april rupanya., hehe

    ReplyDelete
  6. miz ruha :
    -haa, nak bg kita hadiah ye..hik3.. :p

    farah waheda :
    -ye kakak ku..hik3..
    ok..nti saya cite tau.. ;)

    yana zulkifli :
    -hehe..takpe..sekarang dah tahu pnggil kkak ye senang ye.. ;)

    lissa lalissa ;
    -hehe..besday akk awal..hik2.. ;)

    ReplyDelete
  7. sama bday ngn adik ipar sy. anak sy plak 17 april..

    ReplyDelete