Hutang Blogwalking Ke-2 Telah Dibayar

Thursday 18 April 2013

assalamualaikum & salam sejahtera..

alhamdulillah.. settle bayar hutang blogwalking dari segmen paly.. ehh, segmen paly je ke yang saya akan balas?? haha.. tak la gitu.. semua hutang mesti kena bayar.. tak mo hutang banyak-banyak.. kang melarat, siapa nak tanggung?

sendiri juga kan.. kang kena pula cop blogger yang malas nak singgah umah kawan.. saya tak la gitu.. cuma saya suka blogwalking bila dah ada senarai nama penuh.. so, xde la tertinggal balasnya.. betul tak?

segmen jom bergegar dalam blog ni tak ramai peserta dia.. sebab tu saya habiskan kesemuanya dalam 1 harini.. maaf la ye kalau ada yang pening..sebab saya pot pet dalam blog ni.. join segmen dalam blog ni.. hehe..

sebab saya naik rimas tengok blog peribadi dah macam blog contest.. ;)
ok laa, harap jangan ada yang mara ye.. kena terjah blog lain lain.. 

rasanya segmen paly tu peserta dalam 39 orang je kan? so, settle satu urusan blogwalking untuk harini.. :)

nanti saya terjah yang lain ye..


14 comments

  1. cik didiey :
    -kena rajin..baru hati rasa tenang.. lepas ni segmen didiey pula.. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat bersegmen ya dan BW :D

    ReplyDelete
  3. AJ pun tengah bayar hutang BW..
    Hehhheheh.....
    Lantaran mood kelaut aritu...

    ReplyDelete
  4. blog akak dah terjah..hihik

    ReplyDelete
  5. ratu hatiku :
    -mekasih kak.. hehe

    ayuejean AJ :
    -aloh3.. xmo la mood kelaut.. ambik balik..hihi

    normi nieza :
    -hehe..nanti saya terjah selalu ye.. :)

    ReplyDelete
  6. hihi..
    sama la kita mimie..
    maaf la, lmbt ciksu balas jejak..
    mimie sihat

    ReplyDelete
  7. berapa hutang semua..hehe

    ReplyDelete
  8. wah. puas kan dpt BW.. saya pon suke.. kalo internet slow jammed je rasa. hehe..

    hepi belate birthday mimie.. rini baru online smula.. =)

    wishes: moga murah rezeki, panjang umur dan ley kawen cepat2 dgn abe Lubnan... aaminn. =)

    ReplyDelete
  9. Akak memang rajin..baguslah akak..Saya sekarang ni slow sikit sebab line slow, dan mode melayang2..hehe.

    ReplyDelete
  10. boleh pulak bw jadi hutang.pe pun nice post.

    ReplyDelete
  11. nazmin nazifa :
    -hehe.. time rajin dik.. =)

    qasehnyarania :
    -xpe ciksu.. shat alhmdulillah.. =)

    hana hadi :
    -hehe.. tak sempat nak kira la hana..haha

    m hakim faiz :
    -tima kasih sudi singgah.. =)

    maria menado :
    -tima kasih maria.. best juga.. lega hati dapat membalasnya.. =)

    nurul aini :
    -hehe.. aloh3.. napa mood melayang2 dik.. =)
    akk buat bila masa mengizinkan je..

    tirana aduka :
    -menjadi hutang sebab kawan2 sudi singgah.. =)

    ReplyDelete