Hadiah Sebagai Pengomen Tegar

Tuesday 2 September 2014

Assalamualaikum.. Salam 1 Malaysia

Alhamdulillah.. sekarang saya dah berada di ipoh.. menunggu hari permata hati yang bakal dilahirkan ni. Sementara ada masa ni, insyaAllah jika diberi keizinan, saya akan cuba merajinkan diri terjah kawan-kawan semua ya.

Mana-mana update yang boleh diupdate, saya akan buat secepat yang boleh.. hehe..

Hadiah ni saya terima selama 2 bulan berturut. Dari blog kak fuzamusa.blogspot.com

Maaf la ye, takut nanti orang ingat saya ni suka caras hak orang pula.. bukan niat macam tu. Saya sebenarnya kadang tu BW pakai fon. Jadi bila pakai fon ni tak perasan sangat banyak mana kita tinggalkan komen. Sebab syok duk dalam 1 blog tu, tinggal jejak then next-next ke entry yang lain..


So, bila buka pakai laptop perasan pula nama dah naik atas.. jangan fikir lain tau.. J
Sebab tu juga haritu saya anjurkan segmen. Sebab saya nak BW habis-habis sebelum berpantang.

Ni hadiah yang saya terima masa bulan Jun kalau tak silap..



Dan yang ni pula hadiah yang saya terima untuk bulan Julai.



Terima kasih kak fuza.. cantik tudung yang akk beri ni.. Alhamdulillah.. bertambah koleksi tudung saya.. Moga murah rezeki akk selalu.. Amin..





43 comments

  1. tahniahh.. semoga dipermudahkan ya..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah
    Hadiah tak seberapa
    Tq sudi singgah ke http://fuzamusa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. tahniah sbb dpt hadiah... nak cuba nasib gak...mana tahu ada rezeki..

    ReplyDelete
  4. tahniah...semoga dipermudahkan segalanya :)

    ReplyDelete
  5. wah tahniah...lawa tudung tu..;D

    ReplyDelete
  6. Tahniah.. :) dan tahniah sekali lagi sebab bakal menimang cahaya mata. :)

    ReplyDelete
  7. alhamdullilah... tahniah2... rezeki baby lah tu.. bersalin kt ipoh yee.. smoga semuanye selamat mimi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mekasih.. Haah.. Bersalin kt ipoh.. Sng bila dkat dgn mak dn keluarga.. :)
      Amin..

      Delete
  8. tahniah,sis juga berjaya menempatkan diri di blog kathy sebagai bloglist sept. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oohh, ya ka kak.. Alhmdulillah.. Mekasih kak.. :)

      Delete
  9. Tahniah. semoga dimudahkan urusan bersalin akak.

    ReplyDelete
  10. Wah...bestnyer....rezeki bby juga tu..

    ReplyDelete
  11. Haah kan mimi.. Kalo bw pkai phone.. Kemain byk komen. Sama la kite .

    ReplyDelete
  12. rezeki mimie...memg kalo bw guna hp memg komen byk

    ReplyDelete