Maafkan Kekurangan Saya

Friday 28 November 2014

assalamualaikum.. selamat pagi..

harini saya dah bergerak balik ke gemas. lama dah saya tinggalkan umah di sana. rindu rasanya suasananya disana.

sebelum saya mengundur diri, saya nak minta maaf jika ada salah silap saya. mungkin saya akan kurang menonjolkan diri barangkali selepas ni. mungkin ada masa hanya mampu mengupdate blog. mungkin tak dapat nak blogwalking.

saya harap ada yang tak terasa hati jika saya kurang membalas jejak kembali. atas sebab tertentu, saya terpaksa slow dalam dunia blogging.. 


8 comments

  1. sy pun sama lahhh..tp yg pasti keluarga harus diberi keutamaan..stakat blog ni apa lah sangat kannnn ;p

    ReplyDelete
  2. Take care mimie...smg semuanya dipermudahkan..

    ReplyDelete
  3. dah bekeluarga agak terhad sikit masa.. take time ye mimie.. alise pon minta maaf jugak..

    ReplyDelete
  4. takpe... settlekan mana yang penting dulu...

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #10. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/11/senarai-url-blog-10.html dan pemenang bertuah telah diumumkan http://www.mialiana.com/2014/11/pemenang-bertuah-url-blog-10.html

    Maaf.. baru sempat nak blogwalking ke sini.

    - Mia Liana -

    ReplyDelete
  5. Buatlah yang terbaik. Akak sendiri tak selalu dapat blogwalking

    ReplyDelete
  6. Uh utamakn yg penting dulu mimie... blogging untuk mase lapang je.. skg pon nk bw satu2 blog ha... nk update entry pin xsmpt2

    ReplyDelete
  7. dah grak blk. smalam ye..
    slmt kembali ke gemas .)

    ReplyDelete