CN 2 #9 : Gambar Blog Yang Selalu Dikunjungi

Friday 12 December 2014

Assalamualaikum.. hai semua..

Demi menyahut cabaran, marilah kita habiskan cabaran ni ye. Dah nak masuk tengah bulan disember, tapi cabaran November ni tak selesai lagi. Acamner tu.. busy bebeno nampaknya kan..

Cabaran kali ni tentang blog yang selalu dikunjungi.. banyak sebenarnya blog yang saya selalu terjah. Macam mana ni.. nak kena letak semua ke?? Kang sentap pula kawan lain yang tengok saya tak letak gambar blog dorang.. oohhh, parah..

Actually saya takde la tertumpu pada 1-1 blog je. Saya terjah juga pada yang terjah blog saya. Semua pun saya suka. Nak nak blog yang cerita pasal kehidupan. Jadi cabarannya disini, saya taknak la letak gambar blog orang. Tapi letak blog ni je eh…

Sebab…








Blog ni hari-hari saya terjah..

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



taraaaa…


hehehe.. aci la yerk… :p  sebab hari hari kena terjah dulu. kehkehkeh..

11 comments