Stok Brooch Habis

Sunday 14 June 2015

Assalamualaikum. Hai..
Salam hujung minggu..

Pagi ni saya gerak balik gemas. Hari rabu haritu 10jun15 saya gerak balik ipoh. 7bulan juga la tak balik ipoh. Rindu kut. Banyak sangat perubahan. Yang tu story nanti la. Hehehe..

Alhamdulillah, balik ipoh sempat tolong adik bisnes. Adik saya bisnes macam macam barang. Tapi tak sempat nak tolong promote sangat. Masa terhad sangat. If balik lama, nanti boleh la tolong adik promote barang niaga dia.

Yang sempat tolong promote pun purse je. Tu pun promote kat group whatsApp sedara mara sendiri je. Dalam masa yang sama, adik saya jual brooch yang saya buat juga. Alhamdulillah.. Stok yang saya bawak balik ipoh pun terjual. Syukur sangat.


Yang ni stok brooch baru untuk adik. Alhamdulillah, sempat siapkan. Actually dah siap dah. Cuma xsempat nak bubuh aksesorinya je. Nasib la bawa balik ipoh. Sempat juga tempek butang dan pin nya. 

Buat masa ni stok brooch saya pun dah habis. Balik gemas pulun buat stok baru. Hehehe.. Amin. Mudah mudahan dapat buat. Saya dalam cadangan nak buat promosi brooch & tasbih untuk bulan puasa ni.

Ada yang nak order tak?

10 comments

  1. Alhamdulillah terus kan usaha..

    ReplyDelete
  2. rajin mimi.. ayu lama da xberbrooch ni. nnt ingat nk buat sikit gak utk raya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minat ayu. Nk ikut rajin, sikit je.. Hihi..

      Delete
  3. Alhamdulillah rezeki jug tu kan mimie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah lya.. Rezeki sikit2 smbil dok lyan zara.. :)

      Delete
  4. Balik Gemas somi krje on duty, ni msti duk kem syed sirajudinkn xpun perumahan kt area kem.....;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmng dduk kt kaurters kem syed sirajuddin pn.. Cikna dduk sini jgk ke? :)

      Delete