Review : Sabun Nurraysa

Monday 18 July 2016

Review : Sabun Nurraysa

Assalamualaikum.. Hai!.. Harini saya nak share sikit kiranya review la tentang 1 produk ni. Produk Nurraysa. Lebih kurang 3bulan saya telah menggunakan produk nurraysa ni. Terutamanya 'Collagen Soap' nya. 

Saya terpaksa mencari 1 produk yang boleh dikatakan tiada bahan kimia yang boleh merosakkan muka. Sebab kulit muka saya ni kategori sensitif. Kalau tersalah pakai produk, memang boleh rosak. Ditumbuhi jerawat, naik merah merah, kulit menipis, tu yang saya pernah alami la.

Bila diperkenalkan dengan produk nurraysa ni, mula-mula saya memang agak kurang yakin jugalah. Maklumlah, dah pelbagai produk saya cuba. Dulu saya sangat serasi dengan produk Olay. Atas sebab tertentu, saya terpaksa tinggalkannya. Saya pernah mencuba 3 produk lain, malangnya muka bertambah teruk.




Dan kali ini, saya mencuba produk nurraysa ini dengan harapan ianya serasi dengan kulit muka saya. Jom tengok sikit testimoni saya setelah menggunakan produk nurraysa ni selama 3 bulan.


Sebenarnya, masa adk saya nak kawen bulan april haritu, muka saya nampak teruk.Naik jerawat dikedua-dua pipi. Naik jerawat pasir (jerawat halus-halus) di dahi. Puncanya saya sendiri tak tahu. Adakah kurang rehat atau terlalu stress. 


Jenis muka saya ni, bukanlah menggunakan sesuatu produk tu terus akan okay. Dalam masa 3 bulan ni pun, saya still kena berjaga-jaga. Walaupun 3 bulan tempoh yang lama, kulit muka saya ni jenis memang makan masa nak pulih. 3 bulan ni perubahan yang saya nampak, jerawat mengecut, kulit muka makin lembut. Jerawat di dahi berkurangan. 

Dan buat masa ini juga, semasa proses percubaan ini, saya tidak menggunakan sebarang krim muka sebagai alat tambahan ye. Memang saya mencuci muka semata-mata dengan collagen soap ini sahaja.



Kat mana nak dapatkan produk nurraysa ni?? Tak semua toko-toko jamu diluar sana ada jual ye.. Bagi yang berminat untuk dapatkan produk nurraysa ni, boleh juga contact saya ye.

WhatsApp je saya ye.. 011-24181178





Sekarang produk nurraysa ada promosi sehingga 31 julai 2016 ni ye. Untuk sebarang pertanyaan tentang produk ni, boleh whatsApp saya. 011-24181178


6 comments

  1. nurraysa ni ada tengok di papan iklan...produk mesra wudhuk kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes. baru nak komen. model iklan nyer pakai purdah :)

      Delete
  2. mcm menarik je nuraisya ni.

    ReplyDelete
  3. yaaaay! saya pun pakai sabun nurraysa!

    ReplyDelete
  4. tak pernah cuba lagi, tapi selalu scroll di fb....

    ReplyDelete